کد مطلب: 205141
ابوترابي در گفت‌وگو دانا:
اعتراف ظريف، اثبات خط نفوذ در کشور است/ قوه قضائيه بايد ظريف و روحاني را به خاطر خسارت محض برجام محاکمه کند
تاریخ انتشار : 1400/07/17 11:32:06
نمایش : 775
عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه خسارت محض برجام يک خط سير نفوذ در کشور است گفت: هدف اين خط نفوذ براندازي در کشور بود و بايد توسط قوه قضائيه واکاوي شود.

به گزارش هفت چشمه، «ابوالفضل ابوترابي»، عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي در گفت و گو با خبرنگار سياسي شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ با اشاره به اعترافات محمدجواد ظريف درباره برجام گفت: به لحاظ حقوقي وظيفه آقاي ظريف بود که به عنوان مسئول تيم مذاکره کننده برجام درباره بند بند اين توافق اشراف کامل داشته و آن را موشکافانه بررسي مي کرد.

وي با اشاره به اينکه بارها و بارها گفتيم کلمه تعليق در برجام آمده اما دلسوزان را بي سوادو بي هويت و بي شناسنامه خطاب مي کردند ادامه داد: ساعت ها در کميسيون امنيت ملي با نمايندگان بحث مي کرد که شما اشتباه مي کنيد چون به زبان انگليسي تسلط نداريد،آقاي ظريف خود را عقل کل در زيان انگليسي مي دانست و مي گفت اين عبارت در برجام به معني تعليق نيست.

نماينده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به اينکه آقاي ظريف همان موقع هم مي دانست که عبارت تعليق در برجام آمده است اما مردم را فريب داد عنوان کرد: امروز کار به جايي رسيده است که دولت جديد تمام مستندات برجام را به بحث گذاشته است، دست ظريف در دولت جديد رو شد به همين خاطر مجبور به اغراق شده است وگرنه اينگونه نيست که ظريف پيش از اين از وجود تعليق در متن برجام بي خبر بوده و امروز متوجه آن شده باشد.

ابوترابي با اشاره به اينکه اگر ظريف متن برجام را نخوانده و از جرئيات آن به طور دقيق مطلع نيست مشمول ترک فعل است تصريح کرد: ظريف برجام را با مديريت خود در نشست هاي فشرده وين و ژنو به سرانجام رساند؛ خودش در جلسات حضور داشت و ادعا مي کرد که براي اولين بار در طول تاريخ توانستم وزير امور خارجه آمريکا را 10 روز براي يک جلسه نگه دارم پس در اين 10 روز چه کاري انجام دادند که به نفع مردم و منافع کشور باشد.

وي با بيان اينکه خسارت محض برجام يک خط سير نفوذ در کشور است ادامه داد: هدف اين خط نفوذ براندازي در کشور بود و بايد توسط قوه قضائيه واکاوي شود.

ابوترابي با اشاره به اينکه گوشت فرزندان آقايان برجامي زير دندان سرويس هاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس است تصريح کرد: ظريف مي دانست در برجام چه نوشته و آقاي روحاني هم با توجه به اينکه زبان انگليسي حقوق را به خوبي مي داند خبر داشتند که اين برجام چه خسارتي براي کشور به دنبال داشت؛ ظريف و روحاني به خوبي مي دانستند که در برجام عبارت تعليق نوشته شده و هدفش براندازي در کشور است.

عضو کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس با اشاره به اينکه برجام تمام توان و انگيزه جوانان ما را گرفت تاکيد کرد: در سال 1415 دريچه جواني جمعيت در کشور ما بسته خواهد شد و در سراشيبي پيري قرار خواهيم گرفت در حالي که 8 سال اوج جواني کشور به دام برجام افتاد.

وي با بيان اينکه بزرگترين خسران برجام اين بود که جواني جوانان تحصيل کرده کشور که بايد در مسير توليد به کار گرفته مي شد از بين رفت عنوان کرد: دشمن با برجام اين سرمايه را از ما گرفت و 8 سال کشور را معطل نگه داشت.

نماينده مردم نجف آباد با اشاره به اينکه قوه قضائيه بايد آقاي روحاني و ظريف را به شدت مجازات کند چرا که کشور را معطل کردند و در حالي که مي دانستند کشور را در مسير براندازي قرار دادند و در پازل دشمن بازي کردند تصريح کرد: اعتراف ظريف اثبات کننده خط نفوذ در کشور در 8 سال گذشته است.

 

انتهاي پيام/ک

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg